czwartek, 23 maja 2013

Imagin z Harry'm. Rozdział 1



Chodziłaś po mieście szukając szczęścia, które odebrała Ci śmierć rodziców. Mieliście wypadek samochodowy, w  którym tylko ty przeżyłaś ze swoim bratem Matt'em. wiele razy myślałaś o śmierci. Biegłaś do domu cała zapłakana i nagle wpadłaś na wysokiego przystojniaka z burzą loków na głowie.
 Ch- Przepraszam nie patrzyłem.
Ty- To ja bardziej powinnam uważać.Przepraszam.- Otarłaś łzy
Ch- Jestem Harry. A ty .? i czemu płaczesz .?
Ty- Ja jestem [T.I]. No bo...- Coraz bardziej zaczełaś płakać.

H- To twoi rodzice zgineli w wypadku.Pisali o tym w gazecie.
Ty- Tak. - zaczęłaś płakać jak niemowlę
H- Dobrze Cssi.- przytulił mnie
Ty- to ty jesteś ten z One direction.? 
H- Tak, ale nie piszcz.Proszę.
Ty- Dobrze.  
H- Dasz się zaprosić na kawę .?
Ty - Tak, ale jutro teraz śpieszę się na kółko śpiewania. 
H- Ej to może Cię podwiozę. ? Ty śpiewasz ?
Ty - Dobrze i tak śpiewam. Jak chcesz to możesz iść ze mną na kółko i tak musiałam kogoś załatwić, żeby grał na gitarze. Sama gram ale się wstydze i boję, że się pomylę.
H- Okey pójdę, ale potem pójdziemy na kawę. 
Ty- No dobrze. Dziękuje.
Pocałowałaś go w policzek i pojechaliście. Pojechaliście na kółko i przedstawiłam Harry'ego. Twoje przyjaciółki Ci nie do wierzały. Usiedliście w kółku i (i.t.p) zaczęła śpiewać potem ty i Harry. Loczek się ciągle do Ciebie uśmiechał, a ty odwzajemniałaś. Jak skończyły się zajęcia Harry wziął Cię do Nando's i tam zobaczyłaś...


Podobało się ? <3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz