wtorek, 21 maja 2013

IMAGIN Z HAZZ'Ą <3

Siedzieliście sobie w salonie oglądając jakąś komedie romantyczną. Tobie się podobała, ale Harry'emu chyba nie. Był taki jakiś przygnębiony. Złapałaś za jego podbródek i powiedziałaś:
Ty- Harry co się stało? Czemu jesteś przygnębiony?
H- No bo ja..yyy..- powiedział z niepewnością.
Ty- No co się stało.
H- Ja...Cię zdradziłem...- Popatrzył się na Ciebie a Ty go uderzyłaś z liścia.
Ty- Jak mogłeś?! Ja Ci ufałam a ty ?!-zaczęłaś krzyczeć, płakać i pobiegłaś do pokoju.
H- Proszę !wybacz mi.
Ty- Nigdy.- zaczęłaś się pakować.
Harry próbował Cię zatrzymać, ale ty wyrwałaś się i wzięłaś kluczyki od auta. Styles złapał Cię za nadgarsek, a ty tylko powiedziałaś, że musisz to przemyśleć. Płakałaś całą droge do (i.t.p) Ona zawsze mówiła, że jak coś to masz do niej przyjechać. Dojechałaś, a ona czekała na schodach do domu, bo wcześniej ją poinformowałaś, że przyjedziesz. Była już noc więc (i.t.p) przygotowała Ci łóżko. Odrazu się na nie położyłaś. Rano obudziłaś się i myślałaś jak to dalej będzie. Czy dać Harry'emu szanse. Wkońcu pomyślałaś , żeby dać drugą szansę. Wstałaś z łóżka, ubrałaś to http://www.ubiore.pl/style/132942/ . Poprawiłam włosy i wyszłam z pokoju. ( i.t.p ) przygotowywała śniadanie. Nie zjadłam tylko powiedziałam jej, że musze iść. Ona odpowiedziała tylko, żebyś uważała. Wziełaś kluczyki i wyszłaś. Otworzyłaś, a tam stał Harry. Miał zacząć pukać.Ty rzuciłaś się na jego szyje. Poleciała Ci łza na jego koszulkę. Zaczeliście się całować. Harry Cię za wszystko przepraszać. Klęknął na jedno kolano i wyciągnął czerwone pudełeczko z pierścionkiem. Ty zaniemówiłaś.
Harry- ( T.I) Przepraszam, że tak postąpiłem, zachowałem się jak skończony dupek zdradzając taki skarb, ale daj mi drugą szanse, zaczniemy wszystko od nowa. wyjdziesz za mnie ?
Ty- Tak- krzyknełaś, że aż twoja przyjaciółka przybiegła.
Harry włożył Ci pierścionek. Podniósł i zakręcił wokół własnej osi.
*********************** KILKA MIESIĘCY PÓŹNIEJ *********************************
Dzisiaj miał się odbyć ślub. wszystko poszło tak jak z bajki. Twoja przyjaciółka została świadkiem, i Louis z 1D . Powiedzieliśmy sobie TAK. Potem żyliśmy długo i szczęśliwie.HAPPY END


Podobało się? <3  Trochę krótki , bo musiałam iść na basen z kuzynem i z moim przyjacielem, który jest tak podobny do Harry'ego .! <3   Bayy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz